ترکیب پرسپولیس برای مسابقه با هوادار اعلام شد | بازگشت عالیشاه به ترکیب اصلی جریمه نقدی استقلال و محرومیت هاشمی‌نسب و حامدی‌فر + عکس پخش زنده بازی هوادار و پرسپولیس در لیگ برتر (۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی مس رفسنجان و سپاهان در لیگ برتر (۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچسترسیتی و فولام (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | یورش پپ و شاگردانش به جام قهرمانی قرارداد حجازی از طرف باشگاه استقلال به سازمان لیگ ارسال نشده است درآمد ام‌باپه در رئال مادرید چقدر است؟ مشهد، میزبان مسابقات کشوری ووشوی بزرگسالان کشور نتیجه و ویدیو خلاصه بازی یوکوهاما مارینوس و العین در فینال لیگ قهرمانان آسیا| کامبک ژاپنی نکونام لیست ورود و خروج را تکذیب کرد تجلیل از ۱۵۰ مدال‌آور خراسانی در دهه کرامت مورینیو در راه ترکیه! پخش زنده بازی تراکتور و گل‌گهر سیرجان (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی منچسترسیتی و فولام (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ۲۶۳ وب‌سایت شرط‌بندی در فوتبال شناسایی شد تیم لیگ برتری در آستانه فروش کار سخت آتیلا برای نشستن روی نیمکت استقلال گلر سابق استقلال خانه‌نشین شد بالده در لیست فروش بارسلونا
سرخط خبرها

شهرخودرو به دنبال سرمربی جدید| بازی استفان کوزین!

  • کد خبر: ۹۲۰۰۱
  • ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۳
شهرخودرو به دنبال سرمربی جدید| بازی استفان کوزین!
معمای سرمربی شهرخودرو هر روز پیچیده‌تر می‌شود و حالا مدیران این باشگاه مدعی‌اند بی‌شک سرمربی آینده مشهدی‌ها خارجی خواهد بود.

مرتضی اخوان | شهرآرانیوز؛ تیم فوتبال شهرخودرو فردا باید در چارچوب هفته دهم لیگ‌برتر به‌مصاف نفت آبادان برود و دراین‌میان هنوز تکلیف سرمربی تیم مشخص نیست. بعد از جدایی اکبر میثاقیان از این باشگاه و سپردن مسئولیت تیم به داوود سیدعباسی، قائم‌مقام شهرخودرو حالا به‌طور جدی می‌گوید: «سرمربی آینده شهرخودرو خارجی است.» ادعایی که شاید در وهله اول با زوایای عقلانی جور در نیاید و برای باشگاهی که به‌نظر مشکلات مالی عدیده‌ای دارد، این کار غیرممکن باشد، اما بررسی جزئیات نشان می‌دهد نماینده مشهد به گزینه اولش، استفانو کوزین، بیش از هر زمانی نزدیک است. البته گزینه در سایه‌ای هم از سوی مدیران باشگاه مطرح شده است که گویا به‌عنوان یک مربی خارجی در لیگ ایران دستیاری کرده، ولی نامش نزد شهرآراورزشی به امانت است؛ گزینه‌ای که به‌نظر چندان جدی نیست و باتوجه‌به شرایط پیچیده لزوم توافق مالی با مربی ایتالیایی، نشدنی می‌نماید.

آمدن کوزین به مشهد شدنی است؟

اسماعیل حیدرپور، قائم‌مقام شهرخودرو، که چندی است از سوی فرهاد حمیداوی مأمور شده است به اوضاع تیم شهر مشهد سامان ببخشد، در گفتگو با شهرآراورزشی می‌گوید ۹۹ درصد توافق با استفانو کوزین، مربی ایتالیایی سابق این تیم، حاصل شده است. این درحالی است که همین حالا پرونده شکایت این مربی به فیفا بابت طلبش از شهرخودرو باز است و پیش از این هم یک مرحله مدیران تیم مشهدی توانسته بودند با او به توافقی برای قسطی‌کردن بدهی‌اش برسند و با وجود این، بدقولی آن‌ها کوزین را شاکی کرده بود.

با این‌همه حالا حیدرپور دراین‌باره مدعی است: «با کوزین مذاکرات جدی داشتیم و توافق کردیم که بخشی از بدهی‌اش را بدهیم و بخشی دیگر را هم بعد از آمدن به مشهد پرداخت کنیم.» یعنی به‌عبارتی بخش دوم پول کوزین به قرارداد جدیدش اضافه می‌شود. حیدرپور تصریح می‌کند: «پیش‌نویس قرارداد را به کوزین دادیم و او هم موافق است، اما مدیربرنامه‌هایش روی یکی‌دو بند کمی مشکل دارد که به‌هرحال امیدواریم به جمع‌بندی نهایی برسیم.»

مربی ایتالیایی قید سودان را می‌زند

دراین‌میان، یکی‌دیگر از مسائلی که احتمال آمدن کوزین به مشهد را با چالش روبه‌رو می‌کند، مسئله سرمربیگری این مربی ایتالیایی در تیم‌ملی سودان جنوبی است؛ خبری که چندی پیش منتشر شد و منابع خبری مدعی شدند او هدایت تیم‌ملی بی‌نام‌ونشان «سودان جنوبی» را برعهده گرفته است. با فرض صحت این مسئله و قبول آنکه کوزین هدایت یک تیم باشگاهی باسابقه مالی بد را به هدایت یک تیم‌ملی ترجیح دهد، این سؤال مطرح است که آیا سودانی‌ها به فسخ قرارداد کوزین رضایت می‌دهند یا نه. قائم‌مقام شهرخودرو دراین‌باره می‌گوید: «قرارداد کوزین با سودانی‌ها چندان محکم نیست و مشکلی بابت فسخ و جدایی ندارد.»

مربی خارجی در سایه کیست؟

مدیران شهرخودرو مدعی‌اند با یک مربی خارجی دیگر هم مذاکره کرده‌اند! این ادعا از آن جهت عجیب است که شهرخودرو که مشکلات مالی عدیده دارد، چطور می‌خواهد هم پول بدهی کوزین را تمام‌وکمال بدهد و هم مربی جدیدی را جذب کند و پیش‌قرارداد بدهد؟! زیرا اگر شهرخودرو بخواهد مربی خارجی دیگری به‌جز کوزین را به مشهد بیاورد، باید حتما رضایت کوزین را بابت بدهی به او جلب کند و آن هم شدنی نیست، مگر با پرداخت کامل طلبش! با این‌همه، شهرخودرویی‌ها می‌گویند با یک مربی خارجی که سابقه دستیاری در لیگ‌برتر ایران را دارد و به‌خوبی فوتبال ایران و بازیکنان تیم شهرخودرو را می‌شناسد، مذاکراتی انجام داده‌اند. البته آن‌ها کوزین را گزینه اول می‌دانند؛ مسئله‌ای که شائبه مشقی‌بودن این گزینه را بیشتر می‌کند.

شهرخودرو در منگنه انتخاب سرمربی

با همه این احوال، شهرخودرو این روز‌ها در منگنه بدی قرار گرفته است. از طرفی تیم رسما بدون سرمربی است و از سویی دیگر مربیان ایرانی باتوجه‌به وضع حاکم بر این باشگاه حاضر نیستند به‌راحتی به مشهد بیایند؛ از محمود فکری که گفته می‌شود پیشنهاد شهرخودرو را رد کرده است بگیرید تا گزینه‌هایی که نامشان پشت پرده مطرح می‌شود. دراین‌بین، گزینه مربی خارجی هم باتوجه‌به بدهی تیم و پرونده‌اش به کوزین چندان منطقی و عملی به‌نظر نمی‌رسد، در نتیجه همه امید شهرخودرویی‌ها به یک توافق بردبرد با استفانو کوزین است.

سفر یک‌روزه حمیداوی به مشهد و چند تصمیم مهم

شهرخودرو درحالی در گیرودار انتخاب سرمربی است که روز گذشته مالک جنوبی این تیم بعد از مدت‌ها در مشهد دیده شد؛ مالکی که بعد از بردن تمرینات تیم به تهران، هواداران فوتبال مشهد به‌شدت از او انتقاد کردند. فرهاد حمیداوی در سفر یک‌روزه‌اش به مشهد با بیشتر مدیران ورزشی و غیرورزشی استان جلسه گذاشت. قائم‌مقام این باشگاه که دست راست حمیداوی به حساب می‌آید، می‌گوید در این جلسات تصمیمات مهمی گرفته شده، ولی اعلام آن‌ها به روز‌های آینده موکول شده است.

حیدرپور در بیان جزئیات به همین نکات بسنده کرد که پیگیری‌ها برای گرفتن کمیسیون ماده ۵ انجام شده و مدیرکل ورزش‌وجوانان قول‌های مساعدی داده است. او همچنین می‌گوید از بازی استقلال تمرینات تیم به مشهد می‌آید و برای حل‌وفصل مشکل زمین هم مسئولان ورزشگاه ثامن‌الائمه (ع) قول‌هایی داده‌اند. باید دید طبق وعده آقای قائم‌مقام، تکلیف سرمربی شهرخودرو در یکی‌دو روز آینده مشخص خواهد شد یا خیر.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->